اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی

اسفندونه,پیشینه تحقیق,دانلود پرسشنامه,پاورپوینت درسی, خرید ساعت مچی , خرید لوازم آشپزخانه, خرید کفش , تخفیف های دیجی کالا , تخفیف خرید کیف و کفش و مد و پوشاک

خرید ارزان طرح درس جمع و تفریق دو عدد دو رقمی ریاضی دوم ابتدایی صفحه 19 و 20

خرید ارزان طرح درس جمع و تفریق دو عدد دو رقمی ریاضی دوم ابتدایی صفحه 19 و 20

دانلود خرید ارزان طرح درس جمع و تفریق دو عدد دو رقمی ریاضی دوم ابتدایی صفحه 19 و 20 خرید ارزان طرح درس جمع و تفریق دو عدد دو رقمی ریاضی دوم ابتدایی صفحه 19 و 20 خرید ارزان طرح درس جمع و تفریق دو عدد دو رقمی ریاضی دوم ابتدایی صفحه 19 و 20

-------

خرید ارزان طرح درس جمع و تفریق دو عدد دو رقمی ریاضی دوم ابتدایی صفحه 19 و 20
خرید ارزان طرح درس جمع و تفریق دو عدد دو رقمی ریاضی دوم ابتدایی صفحه 19 و 20
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 597
قیمت: 14000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 3 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

مشخصات کلی باسمه تعالی زمان کتاب:ریاضی پایه: دوم موضوع درس : جمع و تفریق دو عدد دو رقمی صفحات : 91،02مدت جلسه : 53دقیقه تاریخ : هدف کلی جمع و تفریق دو عدد دو رقمی اهداف جزئی کسب امادگی دانشآموزان برای شروع جمع و تفریق دو عد دو رقمی بالابردن سطح آگاهی دانشآموزان آشنایی با جمع و تفریق دو عدد دو رقمی بدون انتقال آشنایی با جمع و تفریق سطری جمه و تفریق با شکل برمبنای ده-دهی اهداف حیطه- نحوهساخت دستههای دهتایی را توضیح دهد. عملکردی ِشناختیِشناختی مراحل حل الگوها را بیان کند. مهارتی جمع و تفریق دو عدد دو رقمی با مضارب ده را انجام دهد. بعد از فرایند آموزش با مبنای ده و با شکل جمع و تفریق کند. جمع و تفریق سطری را انجام دهد. نگرشی دانشآموز به حل مسائل جمع و تفریق دو عدد دو رقمی علاقه نشان دهد. نسبت به ساخت دستههای دهتایی علاقه نشان دهد. روش تدریس نمایشی- سخنرانی- پرسش و پاسخ وسایل کمک ماژیک – کتاب -وایت برد،چینه و نی آموزشی ایجاده انگیزه داستان صفحهی عنوانی کتاب را که هدف آن آمادگی است را برایشان تعریف می کنیم و سپس از آنها می 5 خواهیم که ابتدا به کمک نی حاصل جمع را به دست بیاورند و پای تابلو با رسم شکل نشان دهند و در آخر بتوانند کلامی بیان کنند. ارزشیابی تشخیصی .بتواند عدد دورقمی را در جدول ارزش مکانی قرار دهد.22 02 الگوی عددی رو به عقب را کامل کند.22،25....،...،... ارائه درس دانشآموزان عزیز بیاین با این نی ها یا چینهها ابتدا دستههای دهتایی برای من درست کنید و سعی کنید که هر دسته با یک رنگ متفاوت باشه خب حالا که دستهها آمادن باید این جمع و تفریقها را با کمک آنها برام حل کنید)گروهی( =22+02 یا= 02+02 =22-02 خب آفرین دانشآموزان کوشا یکی از اعضای گروه بیاد این کار رو با کمک شکل برای دوستانش توضیح دهد.آفرین حالا که با موفقیت این فایل فقط برای مشاهده می باشد . برای خرید فایل ورد و قابل ویرایش این طرح درس با قیمت فقط دو هزار تومان به سایت علمی و پژوهشی آسمان مراجعه کنید www.asemankafinet.ir.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان طرح درس جمع و تفریق دو عدد دو رقمی ریاضی دوم ابتدایی صفحه 19 و 20  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان طرح درس جمع و تفریق دو عدد دو رقمی ریاضی دوم ابتدایی صفحه 19 و 20 روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان طرح درس جمع و تفریق دو عدد دو رقمی ریاضی دوم ابتدایی صفحه 19 و 20

خرید ارزان طرح درس روزانه آمووزش شنا 30 ص

خرید ارزان طرح درس روزانه آمووزش شنا 30 ص

دانلود خرید ارزان طرح درس روزانه آمووزش شنا  30  ص خرید ارزان طرح درس روزانه آمووزش شنا 30 ص خرید ارزان طرح درس روزانه آمووزش شنا 30 ص

-------

خرید ارزان طرح درس روزانه آمووزش شنا  30  ص
خرید ارزان طرح درس روزانه آمووزش شنا 30 ص
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 526
قیمت: 35000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 27 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

طرح درس روزانه تک آموزشی شنا مدت کلاس 80 دقیقه افراد مبتدی :2 دبیرستان تعداد کلاس :25 نفر هدفها :کسب مهارت آشنایی با آب ،آموزش پای کرال سینه ،آموزش سینه دست کرال آموزش نفس گیری ،هماهنگی کرال سینه ، آموزش پای کرال پشت ،آموزش دست کرال پشت ، هماهنگی کرال پشت ،آموزش استارت،ارزشیابی آشنایی با آب، جلسه اول 1/9/86 ،مدت کلاس :80 دقیقه هدف ها : 1-کسب مهارت آشنایی با آب (حیطه روانی –حرکتی ) 2- بحث در مورد استخر وآموزش فراگرفته شده است (حیطه شناختی )3- بهبود نظم وانضباط با مراعات نوبت دیگران (حیطه عاطفی ) 1-ابتدا مربی از بچه می خواهد که کفشهایشان را در آورده ودمپایی پوشیده وکفشها را به مسئول استخر تحویل دهند کلید را دریافت کنند ،مربی بچه ها را به سالن رختکن استخر راهنمایی کرده واز بچه هامی خواهد وسایل خود را داخل کمد بگذارند وتاکید براینکه هر فرد لزوما از مایو وحوله خود استفاده کرده وآن را به دیگران ندهد .یکی یکی وبه نوبت دوش گرفته ووارد استخر شوند .تذکر :مربی به فراگیران عنوان کند که با شکم پر وبلافاصله پس از صرف غذا وارد استخر شوند .آماده سازی (حیطه عاطفی )مدت به دقیقه (10 دقیقه ) تعویض لباس :هرکس باید مایوی مناسب داشته باشد واگر کسی نداشت اجازه ورود راندارد دوش گرفتن :به ترتیب وارد شده وبا رعایت نوبت دیگران دوش بگیرند .حضور وغیاب :حضور به موقع در کلاس وعدم غیبت در هر جلسه هر کس که با تاخیر وارد کلاس شوند باید کنار استخر بنشیند واجازه ورود به آب راندارند وارد شدن به استخر با نظم وترتیب ورعایت قوانین استخر وکلاس .2-آموزش مهارت (حیطه روانی –حرکتی (45 دقیقه )ابتدا فراگیران را در محوطه استخر راه بردن وقوانین استخر را شرح می دهیم وقسمت کم عمق را نشان داده وبه فراگیران یاد آور می شویم که به هیچ عنوان در کنار استخرندوند وشوخی نکنند 5 دقیقه2-از فراگیران می خواهیم که لبه استخر نشسته وپا رااز مچ به پایین داخل آب نموده با حرکت پا روی آب ودایره های بزرگ وکوچک می سازیم . 3- از فراگیران می خواهیم خم شده وبا دست آب را با صورت خود پاشیده .یا با دس تآب را مثل باران بامحیط اطراف پخش کنند .4- از فراگیران می خواهیم با استفاده از نردبان وارد آب شده ودر هنگام خروج ازآب از نردبان گرفته وآهسته بالا بیایند. تمام فراگیران را داخل استخر کم عمق برده وبه آنها می گوییم که بنشینند وبرخیزند به نحوی که تمام بدن حتی سروصورت نیز داخل آب شوند خم شدن در آب وگذاشتن سر وصورت در آب وحرکت دستها در حالات مختلف .پاشیدن آب برروی سر وصورت همدیگر .(تاکید به فراگیران که در هنگام قرار گرفتن در آب حتما چشمهای خود را باز نگه دارند ) 10 دقیقه از فرا گیران می خواهیم که دوبه دو تقسیم شده ودر داخل آب روبه روی هم ایستاه وبا چشمان باز تعداد انگشتان فرد مقابل از زیرآب مشاهده نموده واعلام نمایید .5 دقیقه واز فراگیران می خواهیم سررا داخل آب کرده وسرامیک های ته استخر را بشماریم 5 دقیقه وبه فرا گیران می گوییم که به صورتی لی زدن تا انتهای استخر بروند وبرگردند .10 دقیقه به فراگیران می گویم که داخل استخر راه بروند ودر ضمن راه رفتن راه رفتن به طرف بالا پرش کنند ناانتهای استخر برگردند 10 دقیقه راه رفتن با گامهای کوتاه وبلند 5 دقیقه راه رفتن به پهلو 5 دقیقه 4- اجرای مهارت در حالت واقعی 15 دقیقه فراگیران را به گروه های 5 تایی تقسیم کرده وبه آنها می گوییم که لی زدن تا انتهای استخر به صورت مسبقه بروندومقامهای اول هر گروه را مشخص می کنیم 15 دقیقه (ایجاد انگیزه برای بهتر کار کردن )5- اختتام 10 دقیقه پایان پذیرفتن فعالیتها بحث در باره آنچه که یاد گرفته اند (حیطه شناختی )شستشو وتعویض لباس(حیطه عاطفی )با نظم وبه نوبت از استخر خارج شده دوش بگیرند ادمه آشنایی با آب 3/9/86 جلسه دوم مدت به دقیقه 10 دقیقه 1-آماده سازی (حیطه عاطفی )تعویض لباس مانند جلسه اول دوش گرفتن مانند جلسه اول حضور وغیاب مانندجلسه اول 2- تمرینات عمومی وگرم کردن بدن 10 دقیقه - به فراگیران می گوئیم که به صف شده دستان یکدیگر را گرفته وبا گامهای بلند وکوتاه تا انتهای استخر بروند .- وبا لی لی کردن برگردند 5 دقیقه - از فرا گیران می خواهیم که ستونی پشت سر هم ایستاده وبه پهلو راه پروند 5 دقیقه 3- آموزش مهارت (حیطه روانی –حرکتی )50 دقیقه -به فراگیران می گو ئیم که دستهایشان را از میله ی لبه استخر گرفته وسپس بیرون آب نفس گرفته سر را وآنرا در داخل بیرون بدهند .-فلوتینک لاکپشتی :در قسمت کم عمق می ایستیم .پس از نفس عمیق بدن راجمع کرده ورانوها را در سطح آب بغل می کنیم وچانه به سینه می چسبد در این حالت نیزسگینی بدن خودرا برروی آب رها می کنیم 25 دقیقه

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان طرح درس روزانه آمووزش شنا 30 ص  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان طرح درس روزانه آمووزش شنا 30 ص روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان طرح درس روزانه آمووزش شنا 30 ص

خرید ارزان طرح درس سالانه تربیت بدنی در مدارس 57 ص

خرید ارزان طرح درس سالانه تربیت بدنی در مدارس 57 ص

دانلود خرید ارزان طرح درس سالانه تربیت بدنی در مدارس 57 ص خرید ارزان طرح درس سالانه تربیت بدنی در مدارس 57 ص خرید ارزان طرح درس سالانه تربیت بدنی در مدارس 57 ص

-------

خرید ارزان طرح درس سالانه تربیت بدنی در مدارس 57 ص
خرید ارزان طرح درس سالانه تربیت بدنی در مدارس 57 ص
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 51
حجم فایل: 687
قیمت: 64000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 51 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

مقدمهتربیت بدنی و ورزش جزء لاینکف تعلیم و تربیت و وسیله ای برای رسیدن به سلامت جسمی و روحی نسل جوان است . نباید چنین تصور کرد که ورزش کردن امری بی ارزش و تفننی است ، و صرفاً موجبات سرگرمی و مشغولیت کودکان و جوانان را فراهم می سازد ، بر عکس ، باید آن را جزء مهمی از فعالیتهای زندگی به شمار آورد . مفاهیمی مانند تندرستی ، بهداشت ، رشد فردی و اجتماعی و سلامت روحی ارتباط نزدیکی با تربیت بدنی و ورزش دارد . نگاهی به تاریخ نشان می دهد که ملتهای متمدن جهان همواره به نقش و اهمیت ورزش توجه داشته اتد و از آن در پرورش جوانان خود و آماده کردن آنها برای رفع مشکلات فردی و اجتماعی استفاده می کردند . آموزش تربیت بدنی باید بر مبنای یک برنامه همه جانبه ، شامل اصول و مبانی علمی و عملی ، به شکلی برنامه ریزی شود که از نظر آموزش و پرورش در رشد و پرورش کودکان رسا و موثر و موثر باشد . اهداف عمومی اهداف عمده تربیت بدنی در تاریخ زندگی انسان عبارت است از : حفظ سلامت ، تعمیم بهداشت ، رشد و تقویت قوای جسمی ، آمادگی برای فعالیتهای دفاعی ، کسب شادابی و نشاط ، و نیل به موفقیت در وظایف حرفه ای و شغلی . اهداف فوق با مقداری تغییر تا به امروز در نزد اکثریت جوامع بشری ترغیب می شود و بر حسب ضرورت تاریخی بر یک یا چند هدف تاکید بیشتری به عمل می آید . تربیت بدنی که در آغاز پیدایش آن جنبه فردی و در نهایت ملی داشت اینک به صورت جمعی و بین المللی در آمده است تا وسیله ای برای بهره برداری مقاصد سیاسی کشورهای استعماری باشد . اهداف اختصاصی اهداف اختصاصی از تربیت بدنی آن اهداف جزئی و مهمی است که ما در آموزش از آن استفاده می کنیم ، مثلاً هدف از بازیهای گروهی تقویت حس اجتماعی پذیری کودک و حس تعاون و همکاری اوست و، یا هدف از پرتاب توپ به سمت سبد آموزش شوت بسکتبال در آینده است. اهداف اختصاصی مسائل مهمی از اهداف عمومی است که از اهمیت بیشتری برخوردار است و یک و یا چند برنامه آن هدف را دنبال می کند . هدف تربیت بدنی هدف اصلی تربیت بدنی ( که با هدف کلی آموزش و پرورش یکسان است ) تربیت همه جانبه کودکان و جوانان به عنوان افراد مفید و مسئولیت پذیر جامعه است. بنابرین برنامه آموزشی آنان باید به قدری اساسی و فراگیر باشد که جوانان بتوانند معلومات و تجربه های لازم را برای رسیدن به اهداف مقدس آموزش و پرورش کسب کنند . بنابراین برنامه های تربیت بدنی باید از نظر پرورش صحیح کودکان و جوانان دارای ویژگیهای زیر باشد : فرد را از نظر آمادگی بدن به سطح مطلوب برساند ؛ یعنی بتواند آمادگی و کارآیی بدن را تضمین کند و حتی در رفع نواقص کودکان استثنایی بشتابد . فرد بتواند به کمک آن در کاربرد بدن خود تسلط کامل داشته باشد و مهارتهای لازم را کسب کند . صفات و محاسن اخلاقی و اجتماعی را ایجاد کند . مهارتهای ایمنی و عادتهای سالم را ایجاد کند.برای ایام فراغت برنامه سالم و مفید داشته باشد . باعث اعتماد به نفس شود .از برنامه های آموزشی و ورزشی نتایج انسانی و تربیتی به دست آورد و بخصوص کودکان استثنایی را تا سر حد کمال یاری دهد .مهارتهای مفید بدنی برنامه تربیت بدنی باید به گونه ای طرحریزی شود که کودکان را بر تسلط کامل بدن خود قادر سازد و آنان بتوانند مهارتهای لازم بدنی را کسب کنند . حرکتهای ورزشی بایدمتضمن کارایی چابکی و نیرومندی بدن باشد و مربیان ورزشی باید چنین مهارتهای لازم را جزء برنامه های تربیت بدنی منظور کنند . این مهارتها عبارتند از :

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان طرح درس سالانه تربیت بدنی در مدارس 57 ص  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان طرح درس سالانه تربیت بدنی در مدارس 57 ص روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان طرح درس سالانه تربیت بدنی در مدارس 57 ص

خرید ارزان طرح درس سالانه فرهنگ و هنر هفتم

خرید ارزان طرح درس سالانه فرهنگ و هنر هفتم

دانلود خرید ارزان طرح درس سالانه فرهنگ و هنر هفتم خرید ارزان طرح درس سالانه فرهنگ و هنر هفتم خرید ارزان طرح درس سالانه فرهنگ و هنر هفتم

-------

خرید ارزان طرح درس سالانه فرهنگ و هنر هفتم
خرید ارزان طرح درس سالانه فرهنگ و هنر هفتم
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 2186
قیمت: 14000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 1 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

نام دبیر: نام مدرسه: سال تحصیلی: 1401-1400فعالیت تکمیلی هدف کلی درس جلسه هفته ماه تهیه نمایشنامه مناسب و نمایشنامه خوانی و انتخاب کردن بازیگران نقش ها دانش آموزان استعداد های خود را در این زمینه بشناسند و مهارت لازم را کسب کنند درس اول هنر های نمایشی 3 اول مهر بر طرف کردن اشکالات خوانش متن و تاکید بر بیان مناسب هر نقش در نمایشنامه خوانی مهارت پیدا کنند درس دوم هنرهای نمایشی 4 دوم هماهنگ کردن گروه وتهیه فیلم نمایش اجرای نهایی نمایش درس سوم هنر های نمایشی 5 سوم پاسخ به سوالات و رفع اشکال مهارت لازم جهت طراحی خلاق حیوانات را کسب کند تصویر سازی 2 6 چهارم ارایه نمونه کار و پاسخ به سوالات تکنیک کلاژ را یاد بگیرد و با خلاقیت اجرا کند تصویر سازی 3 7 اول ابان ارایه نمونه کار و پاسخ به سوالات کلاژ با مجله و نقاشی روی آن تصویر سازی4 8 دوم ارایّه نمونه کار و پاسخ به سوالات تکنیک آبرنگ را یاد بگیرد تصویر سازی 5 9 سوم ارایه نمونه کار هنری و پاسخ به سوالات تکنیک خلاقانه مداد رنگی را یاد بگیرد تصویر سازی 6 10 چهارم یک انیمیشن کوتاه آماده برای دوبله در اختیارشان گذاشته و راهنماییهای لازم میگردد با هنر دوبله و صدا گذاری آشنا شود هنر های نمایشی 11 اول اذر از دوبله و اجرای نهایی فیلم گرفته شود مهارت لازم جهت دوبله یک انیمیشن را کسب کند هنر های نمایشی 12 دوم مرحله به مرحله روش طراحی کاراکتر آموزش داده و رفع اشکال میشود یک کاراکتر برای انیمیشن کوتاه تصویر سازی کند مرحله اول انیمیشن سازی 13 سوم راهنمایی لازم جهت استفاده از متریالهای مختلف در کار یک انیمیشن کوتاه بسازد مرحله دوم انیمیشن سازی 14 چهارم بهترین کارها جهت برگزاری نمایشگاه انتخاب شود دانش آموزان به پوشه خود پی ببرند ارایه پوشه کار 15 اول دی امتحانات ترم اول دومسومچهارم ارایه نمونه کار و پاسخ به سوالات با کادر دوربین و ترکیب بندی آشنا شود عکاسی 1 اول بهمن به استفاده خلاق از نور طبیعی یا مصنوعی تاکیید شود نور پردازی در عکاسی را بیاموزد عکاسی2 2 دوم مدیریت در اجرای بازی تقویت تمرکز وفن بیان بازیهای نمایشی 3 سوم پاسخ به سوالات نحوه ساخت خمیر کاغذ(پاپیه ماشه) را بیاموزد هنر های سنتی 4 چهارم ارایه نمونه کار و پاسخ به سوالات یک حجم را بسازد و با خمیر کاغذ تکمیل و رنگ آمیزی کند هنر های سنتی2 5 اول اسفند انتخاب تصاویر جذاب و متنوع کسب مهارت در داستان نویسی خلاق بازیهای نمایشی 6 دوم راهنمایی لازم جهت استفاده از ظروف در تزیین سفره هفت سین مهارت لازم در نقاشی طروف سفالی کسب کنند نقاشی سفال 7 سوم مسابقه بهترین سفره هفت سین برگزار شود فرهنگ باستانی ایرانی را زنده نگه دارند سفره هفت سین 8 چهارم سرمشق و پاسخ به سوالات یک بیت شعر را به خط خوش بنویسد خط تحریری 9 سوم فروردین سرمشق و پاسخ به سوالات یک بیت شعر را به خط خوش بنویسد خط تحریری2 10 چهارم مدیریت بازی بالا بردن تمرکز و خلاقیت بازیهای نمایشی 11 اول اردیبهشت سرمشق و پاسخ به سوالات یک بیت را به خط خوش بنویسد خط تحریری3 12 دوم سرمشق و پاسخ به سوالات یک متن را با خط خوش بنویسد خط تحریری4 13 سوم بهترین کارهای هنری انتخاب و جمع آوری شود یک کار هنری با توجه به علاقه خود انجام دهد کار آزاد 14 چهارم امتحانات ترم دوم خرداد

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان طرح درس سالانه فرهنگ و هنر هفتم  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان طرح درس سالانه فرهنگ و هنر هفتم روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان طرح درس سالانه فرهنگ و هنر هفتم

خرید ارزان طرح درس علوم سوم ابتدایی درس بکارید و ببینید

خرید ارزان طرح درس علوم سوم ابتدایی درس بکارید و ببینید

دانلود خرید ارزان طرح درس علوم سوم ابتدایی درس بکارید و ببینید خرید ارزان طرح درس علوم سوم ابتدایی درس بکارید و ببینید خرید ارزان طرح درس علوم سوم ابتدایی درس بکارید و ببینید

-------

خرید ارزان طرح درس علوم سوم ابتدایی درس بکارید و ببینید
خرید ارزان طرح درس علوم سوم ابتدایی درس بکارید و ببینید
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 9
حجم فایل: 1000
قیمت: 19000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 9 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

طرح درس علوم پایه سوم ابتدایی فصل بکارید و بینید- صفحه ی 18 هدف کلی آشنایی دانشآموزان با ریشهی گیاهان مختلف اهداف جزیی 1( دانشآموز بتواند ریشهی افشان ونمونههای آن را بشناسد. 2( دانش آموز بتواند ریشهی راست و نمونههای آن را بشناسد. 3( دانشآموزان این نکته را بدانند که بعضی از ریشههای گیاهان خوراکی اند مانند: تربچه، هویچ، 4( دانشآموزان نسبت به مراقبت از محیط زیست خود علاقه نشان دهد. روش تدریس گردش علمی ارزشیابی یک گیاه از چند قسمت تشکیل شده است؟ آیا میدانید ریشه در کدام قسمت گیاه قرار دارد؟ تشخیصی ایجاد انگیزه به جهت ایجاد انگیزه و کنجکاوی بیشتر یک بازدید علمی برای دانشآموزان تدارک دیده شود. ارائه درس جدید معلم دانشآموزان را به یک باغی میبرد و ابتدا توسط یک گیاه خشک قسمتهای مختلف گیاه را به دانشآموزان معرفی میکند. و کارکرد ریشهی یک گیاه را نیز بیان می-کند. در گام بعدی از دانشآموزان میخواهد به صورت گروهی در اطراف خود بچرخند و چند نوع گیاه مختلف را بیاورند، ریشهی آنها را باهم مقایسه کنند. معلم در این جا انواع ریشهها اعم از ریشهی افشان وریشه ی راست را معرفی میکند و برای نمونه ریشهی یک هویج را به عنوان ریشهی راست و ریشهی پیاز به عنوان ریشهی افشان را به دانش-آموزان نشان میدهد. در حین تدریس معلم میتوانداین نکته را به آنها بگوید که بعضی از ریشهها خوراکیاند مانند ریشهی هویج، تربچه و.... ارزشیابی تکوینی در هر یک از مراحل تدریس معلم با طرح یک سوال از دانشآموزان ارزشیابی به عمل می-آورد مثلا در مرحلهی اول وظیفهی ریشه برای یک گیاه چیست؟ در مرحلهی دوم انواع ریشهها را با مثال توضیح دهید؟ جمع بندی معلم به صورت بارش مغزی یک جمله را ناقص میگوید سپس دانشآموزان کامل میکنند . مثلا: امروز یاد گرفیتم که. .......ارزشیابی پایانی و ارزشیابی پایانی: معلم جدول طرح شده در کتاب را در اختیار گروهها میگذارد و از انها تعیین تکلیف میخواهد که به صورت گروهی ریشههای افشان و ریشههای راست را از هم جدا کنند ومقایسه کنند. تعیین تکلیف: انواع ریشهی گیاهان را نقاشی کنند. علوم طراح: پایه سوم ابتدایی فصل بکارید و ببینید- صفحهی 83 هدف کلی آشنایی دانشآموزان با ریشهی گیاهان مختلف اهداف جزیی 1( دانشآموز بتواند ریشهی افشان ونمونههای آن را بشناسد. 2( دانش آموز بتواند ریشهی راست و نمونههای آن را بشناسد. 3( دانشآموزان این نکته را بدانند که بعضی از ریشههای گیاهان خوراکی اند مانند: تربچه، هویچ، 4( دانشآموزان نسبت به مراقبت از محیط زیست خود علاقه نشان دهد. روش تدریس گردش علمی ارزشیابی یک گیاه از چند قسمت تشکیل شده است؟ آیا میدانید ریشه در کدام قسمت گیاه قرار دارد؟ تشخیصی ایجاد انگیزه به جهت ایجاد انگیزه و کنجکاوی بیشتر یک بازدید علمی برای دانشآموزان تدارک دیده شود. ارائه درس جدید معلم دانشآموزان را به یک باغی میبرد و ابتدا توسط یک گیاه خشک قسمتهای مختلف گیاه را به دانشآموزان معرفی میکند. و کارکرد ریشهی یک گیاه را نیز بیان می-کند. در گام بعدی از دانشآموزان میخواهد به صورت گروهی در اطراف خود بچرخند و چند نوع گیاه مختلف را بیاورند، ریشهی آنها را باهم مقایسه کنند. معلم در این جا انواع ریشهها اعم از ریشهی افشان وریشه ی راست را معرفی میکند و برای نمونه ریشهی یک هویج را به عنوان ریشهی راست و ریشهی پیاز به عنوان ریشهی افشان را به دانش-آموزان نشان میدهد. در حین تدریس معلم میتوانداین نکته را به آنها بگوید که بعضی از ریشهها خوراکیاند مانند ریشهی هویج، تربچه و.... ارزشیابی تکوینی در هر یک از مراحل تدریس معلم با طرح یک سوال از دانشآموزان ارزشیابی به عمل می-آورد مثلا در مرحلهی اول وظیفهی ریشه برای یک گیاه چیست؟ در مرحلهی دوم انواع ریشهها را با مثال توضیح دهید؟ جمع بندی معلم به صورت بارش مغزی یک جمله را ناقص میگوید سپس دانشآموزان کامل میکنند. مثلا: امروز یاد گرفیتم که........ ارزشیابی پایانی و ارزشیابی پایانی: معلم جدول طرح شده در کتاب را در اختیار گروهها میگذارد و از انها تعیین تکلیف میخواهد که به صورت گروهی ریشههای افشان و ریشههای راست را از هم جدا کنند ومقایسه کنند. تعیین تکلیف: انواع ریشهی گیاهان را نقاشی کنند. طرح درس علوم پایه سوم. فصل بکارید و ببینید ص 84 طراح: هدف کلی آشنایی دانش آموزان با انواع برگ و انواع ساقه گیاهاناهداف 1-دانش آموزان با انواع برگ گیاها ن آشنا می شوند. جزیی 2- دانش آموزان با انواع ساقه آشنا می شوند .دانش آموزان با کاشت گیاه آشنا شوند.دانش آموزان به کاشت و تکثیر گیاه و مراقبت از آن علاقه نشان می دهند. 5-دانش آموزان می توانند ساقه و برگ گیاهان را با هم مقایسه کنند.روش بازدید علمی، نمایشی تدریسارزشیابی پرسش سوال: چرخه زندگی دانه را بیان کنید؟ تشخیصی ایجاد انگیزه آوردن سبدی از گل های طبیعی و زیبا به کلاس ارایه درس ابتدا معلم از دانش آموزان می خواهد گیاهانی که از قبل گفته بود در خانه بکارند را روی میز خود بگذارند و سپس با دقت به آنها نگاه کنند و بگویند آیا برگ همه گیاهان یکسان است یا فرق دارد؟ پس از آنکه دانش آموزان پاسخ دادند معلم نیز پاسخ آنها را تکمیل می کند و نام برگ های مختلف )پهن، سوزنی،دراز و بریک(را می گوید و آنها را معرفی می کند سپس تصاویر مختلفی از برگ های سوزنی و پهن و دراز و باریک را روی پروژکشن نمایش می دهد و به دانش آوزان نشان می دهد .بعد از آن دانش آموزان را به باغچه مدرسه که درخت سیب و گل نرگس دارد می برد و از آنها می خواهد که با دقت به ساقه این دو گیاه نگاه کنند و تفاوت آن دو را بگویند .و در حینی که دانش آموزان به گیاهان نگاه می کنند تذکراتی راجع به مراقبت از گیاه و آلوده نکردن باغچه و هم چنین اشاره به گیاه به عنوان یکی از زیبایی های خلقت آفرینش که ما باید شکرگذار این نعمت باشیم هم می کند.سپس دانش آموزان پس از اینکه پاسخ خود را دادند معلم می گوید بله

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان طرح درس علوم سوم ابتدایی درس بکارید و ببینید  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان طرح درس علوم سوم ابتدایی درس بکارید و ببینید روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان طرح درس علوم سوم ابتدایی درس بکارید و ببینید